secretplace

tog en fet cykelsväng med ipoden, upptäckter och känslorna. har alltid gillat att cykla om jag vill tänka ut nåt ni vet, som i somras. då cyklade jag, upptäckte lite nya ställen och walla så hittade jag ett ställe som jag brukade sitta vid. favvoplacet. bara sitta där och tänka över saker. brukade alltid sitta där om jag va ledsen,glad eller lycklig. ni vet när man kan smila åt ALLT eller bara va helt nere? då satt jag alltid där och funderade. haha låter så töntigt, men det är skitskönt faktiskt! så cyklade dit idag, funderade lite och kom fram till saker. en väldigt bra cykeltur alltså

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fina du! jag skulle behöva en sån cykeltur just nu! hade varit fint att sitta med dig och klura lite : )

Hoppas allt är bra där hemma : )

KRAM

2011-05-19 @ 14:50:05
Postat av: Anonym

2011-05-19 @ 14:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0