svar :)

asså vad folk bryr sig om DETTA? haha
Anonym om 2 svar:
jag tycker verkligen inte att du är tjock, du har snygg kropp och det e fint med lite kurvor men 55 ??? om du e 1.75 och väger 55 skulle du ha BMI på typ 17 vilket är ganska underviktigt :s och du e ju inte underviktig ju :s

svar: asså det roliga är att jag sa RUNT 55, kunde vart 54 eller 59 liksom. förra gången jag vägde mig vägde jag 56. nu 58! så hallå, vilket jävla tjat? och som ja skrev, jag är fortfarande lite underviktig för min längd och byggnad osv för att jag ska väga RUNT 65. och som jag också skrev så SYNS det inte. för jag är inte SMAL utan normal enligt mig. jag tycker inte det är snyggt när man har plattaste magen och sexpack när man är tjej. och inte pinnsmala armar och ben, det är inte fint. men jag vill heller inte se mullig ut. finns nåt emellan det liksom ;) och jag tycker att jag själv är helt normal och är nöjd med min kropp förutom magen då. största komplexet nu men det är sånt man får jobba med! så nu vet ni, sluta tjata om MIN vikt. om ni tycker att jag ser ut som en sån som väger 65 så fine, tro/tyck det. nu vet ni sanningen, 58 kilo. helt okej enligt mig

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

PALLA AATT FOOOLK SKA LÄGGA SÅ JÄVLA STOR ORK PÅ HUR MYCKET EN MÄNNISKA VÄGER?!?!?!?

du är fin elina :)

2011-05-31 @ 09:05:40
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0